بیمار به دیالیز با افزایش کراتینین سطح 6.8-7.5 که نشانه بد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیمار به دیالیز با افزایش کراتینین سطح 6.8-7.5 که نشانه بد

"من در درمان دیالیز، اما سطح کراتینین من افزایش 6.8-7.5 بنابراین من در مورد آن نگران هستم، این است که نشانه بد؟" در واقع، بسیاری از مردم فکر می کردند که سطح کراتینین باید پس از مصرف دیالیز کاهش، اما در واقع، آن است که همه یکسان نیست. پس یک بار کراتینین خود را پس از مصرف دیالیز بالا می رود، شما باید بیش از حد نگران نباشید، اولین چیزی که شما باید انجام دهید این است که به تشخیص علل آن.

چرا سطح کراتینین می رود پس از مصرف دیالیز بالا؟

شما می دانید، دیالیز یکی از رایج ترین راه برای از بین بردن علائم بیماری کلیه است، اما آن را می توانید کلیه آسیب تعمیر و نه حفاظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر. پس یک بار توقف بیمار مصرف آن برای مدتی، سطح کراتینین خواهد به سطح بالا دوباره.

آیا درمانی می تواند کمک به بیمار به دیالیز بهتر زندگی می کنند وجود دارد؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری از طب سنتی چینی، می تواند کمک به بیمار به دیالیز بهتر زندگی می کنند توسط تسکین عوارض آورده شده توسط دیالیز. چه چیزی بیشتر، می تواند کمک به این بخش از بیمار خلاص شدن از شر دیالیز به تدریج با بهبود عملکرد کلیه است.

در یک کلام، با کمک میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، بیمار به دیالیز می تواند یک زندگی با کیفیت داشته باشد. و برای بیمارانی که در مراحل اولیه بیماری کلیوی هستند، شما می توانید شانس بازگشت به زندگی عادی، حداقل، می تواند یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز زندگی می کنند.

اگر شما هنوز هم سوالات دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی و یا کاهش سطح کراتینین بالا، شما می توانید پیام زیر را ترک و یا ارسال ایمیل به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: